Reklamačný poriadok

Stiahnuť reklamačný protokol  Stiahnuť reklamačný protokol  

Reklamovaný tovar môžete BEZPLATNE zaslať späť prostredníctvom ktoréhokoľvek výdajného miesta PACKETY. Postup je veľmi jednoduchý:

  • správne zabalený balíček (s pribaleným vyplneným formulárom) odovzdáte na výdajnom mieste,
  • napíšete obsluhe kód: 983 263 31
  • necháte si vystaviť potvrdenie o odovzdaní zásielky (na potvrdenie prosím nezabudnite, je to dôkaz o odoslaní).

Poprípade zásielku zašlite na adresu:

Gold Hair s.r.o.
Karasova 1130/23
709 00 Ostrava
Česká republika 

Certifikace pravni kvality

 

Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov

Tento Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného spotrebiteľom prostredníctvom on-line obchodu Gold Hair od našej spoločnosti:

Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

IČO: 04799241

IČ DPH: SK4120219103                                     

zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 65202

adresa pre doručovanie: Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava

telefónne číslo: +420 734 127 332

kontaktný e-mail: info@goldhair.cz

 

1. Za aké vady tovaru zodpovedáme?

1.1. Ako predávajúci zodpovedáme za to, že vám bol dodaný ten tovar, ktorý ste si objednali, a že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí najmä:

  • zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj akosti, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
  • je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým sme súhlasili;
  • je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu.

Nezodpovedáme za vady, ktoré sa na tovare vyskytnú až po jeho prevzatí.

Ak sa prejaví vada v priebehu jedného roka od prevzatia, predpokladá sa, že vec bola chybná už pri prevzatí, a to iba ak to povaha veci alebo vady vylučuje.

Ďalej zodpovedáme za to, že tovar popri dohodnutých vlastností:

  • je vhodný na účel, na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa, aj s ohľadom na práva tretích osôb, právne predpisy, technické normy alebo kódexy správania daného odvetvia, ak nie sú technické normy;
  • množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam vecí toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, a to aj s ohľadom na naše verejné vyhlásenia, najmä reklamou alebo označením;
  • je dodaný s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať;
  • zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorky alebo predlohe, ktoré sme vám poskytli pred uzavretím zmluvy.

V prípade zakúpenia vlasov sa naša záručná doba vzťahuje aj na strapatenie vlasov. Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, je potrebné produkt bezodkladne reklamovať. Nad rámec zákonnej doby pre spotrebiteľov pre vytknutie vady neposkytujeme žiadnu záruku za akosť.

1.2. Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie. Pokiaľ tovar nezodpovedá vašej predstave, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 6 Všeobecných obchodných podmienok pre spotrebiteľa.

2. V akej dobe je možné vadu vytknúť?

2.1. U nepoužitého spotrebného tovaru môže kupujúci vytknúť vadu, ktorá sa na veci prejaví v dobe dvoch rokov od prevzatia tovaru, ak nie je na webovom rozhraní, v dokumentoch priložených k tovaru alebo v reklame stanovená dlhšia záručná doba.

2.2. Pokiaľ je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, poprípade je u veci podliehajúcej rýchlej skaze uvedená doba, počas ktorej je možné vec použiť, trvá záručná doba do takého dátumu. Vezmite na vedomie, že vlasy majú obmedzenú životnosť vyplývajúcu z ich povahy.

2.3. Zároveň vás upozorňujeme, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.

2.4. V prípade, že vám bude tovar vymenený alebo opravený, na nový tovar, resp. vymenené súčiastky a náhradné diely nebeží nová záručná doba. Záručná doba sa však v takom prípade predlžuje o dobu, počas ktorej ste nemohli kvôli vade tovaru užívať, tj najmä o dobu, počas ktorej je tovar v oprave.

3. Aké práva z vadného plnenia máte?

3.1. Vaše práva z chybného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117, a tiež § 2165 až 2174b. Ustanovenia § 2106 a 2107 o právach z vadného plnenia sa nepoužijú.

3.2. V súlade s vyššie uvedenými ustanoveniami vám naleží niektoré z nasledujúcich práv (jednotlivé práva však nemožno kombinovať):

a) Zľava z kúpnej ceny

Pokiaľ pri prevzatí tovaru existovala na tovare vada alebo sa vada vyskytla v záručnej dobe, môžete požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny, pokiaľ:

  • sme vady odmietli odstrániť alebo sme ich neodstránili v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho;
  • nie sme schopní odstrániť vadu, pre ktorú nemôžete tovar riadne používať, alebo nie sme schopní tovar s touto chybou vymeniť (napr. tovar sa už nevyrába); alebo
  • tovar nemôžete riadne používať pre opakovaný výskyt vady po oprave (výskyt tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách);
  • chyba je podstatným porušením zmluvy;
  • sa na tovare vyskytne väčší počet vád (súčasný výskyt aspoň troch odstrániteľných vád, z ktorých každá bráni riadnemu užívaniu tovaru); alebo
  • z nášho vyhlásenia či z okolností je zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase (najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie) alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho.

Primeraná zľava sa určí ako rozdiel medzi hodnotou veci bez vady a vadnej veci, ktorú kupujúci obdržal.

b) Výmena tovaru

Výmenu tovaru v dôsledku existencie vady pri prevzatí tovaru môžete požadovať vždy, ibaže je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s opravou veci neprimerane nákladný; to sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, a to, či môže byť vada odstránená opravou bez značných ťažkostí pre kupujúceho.

c) Oprava veci

Pokiaľ je možné tovar opraviť, patrí vám právo na bezplatné odstránenie vady. Pokiaľ sa v priebehu reklamačného konania ukáže, že nie sme schopní tovar opraviť, prípadne, že oprava je neprimerane nákladná, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, sme oprávnení vás informovať o odmietnutí opravy. V takom prípade vás budeme bezodkladne informovať a môžete zvoliť iný tu uvedený spôsob vybavenia reklamácie.

d) Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)

Vrátenie peňazí môžete požadovať iba za predpokladu, že:

  • ak sme vady odmietli odstrániť alebo sme ich neodstránili v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho; alebo
  • nie sme schopní odstrániť vadu, pre ktorú nemôžete tovar riadne používať, alebo nie sme schopní tovar s touto chybou vymeniť (napr. tovar sa už nevyrába); alebo
  • tovar nemôžete riadne používať pre opakovaný výskyt vady po oprave (výskyt tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách); alebo
  • chyba je podstatným porušením zmluvy; alebo
  • sa na tovare vyskytne väčší počet vád (súčasný výskyt aspoň troch odstrániteľných vád, z ktorých každá bráni riadnemu užívaniu tovaru); alebo
  • z nášho vyhlásenia či z okolností je zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase (najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie) alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho; alebo
  • chyba bola spôsobená nesprávnou montážou alebo inštaláciou, ktorá bola podľa zmluvy vykonaná nami alebo na našu zodpovednosť; prípadne ak bola chyba spôsobená v dôsledku nedostatku v návode, ktorý sme vám spolu s tovarom poskytli

Právo na odstúpenie od zmluvy vám nepatrí, ak je vada tovaru nevýznamná.

3.3. Podmienkou pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy) je, že vrátite vec v tom stave, v akom ste ju obdržali. Výnimkou sú prípady, keď:

a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;

b) ste použili vec ešte pred objavením vady;

c) ste nespôsobili nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave svojím konaním alebo opomenutím; alebo

d) ste vec predali ešte pred objavením vady, spotrebovali ju, alebo pozmenili vec pri obvyklom použití; ak sa tak stalo len sčasti, vrátite nám, čo ešte vrátiť môžete, a dáte nám náhradu do výšky, v ktorej ste mali z použitia veci prospech.

4. Kedy nemožno práva z vadného plnenia uplatniť?

4.1. Práva z vadného plnenia vám nepatria, ak:

  • ste o vade pred prevzatím veci vedeli;
  • ste chybu sami spôsobili; alebo
  • uplynula záručná doba.

4.2. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:

  • opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, pri odfarbovaných odtieňoch ulamovaniu a štiepeniu koncov, strate pôvodného lesku a farby; alebo
  • vady použitej veci zodpovedajúcej miere používania alebo opotrebenia, ktoré tovar mal v okamihu, keď ste ich prevzali; alebo
  • veci, ak to vyplýva z ich povahy (najmä tovar, ktorý zo svojej povahy nemôže vydržať po celú dobu trvania záručnej doby).

5. Zvláštne ustanovenia o zodpovednosti za vadu vlasov:

Pokiaľ ste zakúpili vlasy, uplatnia sa prednostne tieto ustanovenia:

5.1. V prípade zakúpenia vlasov sa naša záručná doba vzťahuje aj na strapatenie vlasov. Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.

5.2. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.

5.3. Pokiaľ je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, poprípade je u veci podliehajúcej rýchlej skaze uvedená doba, počas ktorej je možné vec použiť, trvá záručná doba do takého dátumu. Vezmite na vedomie, že vlasy majú obmedzenú životnosť vyplývajúcu z ich povahy.

5.4. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.

5.5. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, strate pôvodného lesku a farby.

5.5. O vadu tovaru - vlasov sa nejedná najmä v prípade, že:

  • vlasy ste chemicky upravili – farbením, melírovaním či inou chemickou úpravou vlasov;
  • vlasy sú vami odstrihnuté či inak technologicky upravené;
  • došlo k zmene pôvodného tvaru alebo farby vlasov pôsobením rôznych vonkajších javov (napr. umývaním, česaním, žehlením a pod.);
  • použili ste nesprávny postup pri starostlivosti o vlasy, ktorý je v rozpore s nami odporúčanou starostlivosťou;
  • došlo k poškodeniu vlasov neodbornou manipuláciou alebo úpravou vlasov treťou stranou;
  • nie je vlasom venovaná náležitá starostlivosť a tým dochádza k bežnému vysušovaniu;
  • u odfarbovaných vlasov dochádza k ulamovaniu koncov;
  • dochádza k vypadávaniu a vyčesávaniu vlasov zo spojov (vplyvom nevhodnej aplikácie).

6. Ako postupovať pri reklamácii?

6.1. Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu (vadu tovaru) u predávajúceho bez zbytočného odkladu po zistení vady. Po uplatnení reklamácie je kupujúci povinný vadný tovar predávajúcemu obratom zaslať alebo osobne doručiť; tým sa rozumie, že kupujúci musí vadný tovar odoslať či osobne doručiť predávajúcemu v lehote niekoľkých dní (najlepšie do 7 dní).

6.2. Reklamáciu u nás môže uplatniť iba kupujúci, nie tretia osoba, ktorá u kupujúceho tovaru následne zakúpila.

6.3. Reklamácie prijímame v našom sídle.

Pokiaľ máte záujem o opravu veci, a v potvrdení o trvaní práv z vadného plnenia (záručnom liste) je uvedená osoba určená na opravu, ste povinní uplatniť reklamáciu u tejto osoby. Túto povinnosť máte iba v prípade, že sa táto osoba nachádza na rovnakom mieste ako my alebo na mieste k vám bližším..

6.4. Odporúčaný postup pri reklamácii:

  • pre rýchlejšie vybavenie nás o reklamácii môžete vopred informovať telefonicky, e-mailom či písomne;
  • zároveň je vhodné nás informovať o tom, aké právo z vadného plnenia ste si zvolili, teda či máte v súlade s týmto reklamačným poriadkom záujem o zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru, opravu veci, vrátenie peňazí, poprípade ďalšie práva v súlade s týmto reklamačným poriadkom a občianskym zákonníkom;
  • reklamovaný tovar nám doručte spolu s uplatnením reklamácie alebo následne (inak ako na dobierku, ktorú nepreberáme) na adresu sídla (príp. na adresu osoby určenej na opravu), pričom pri zasielaní odporúčame zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu;
  • V niektorých prípadoch nie je nutné, aby ste nám zasielali chybný tovar späť, ak je možné vadu preukázať iným spôsobom (napr. prostredníctvom fotografie či videa, z ktorých bude tvrdená vada tovaru rozoznateľná). V prípade, že budete žiadať vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy), musí byť vadný tovar vrátený vždy (ak nebude v konkrétnom prípade dohodnutý medzi vami a nami inak).

Nesplnenie niektorého z vyššie uvedených krokov alebo nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.

6.5. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci.

6.6. Pri uplatnení reklamácie vám vydáme písomné potvrdenie, ktoré obsahuje dátum uplatnenia reklamácie, čo je obsahom reklamácie, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete a taktiež vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.

6.7. Reklamácie vrátane odstránenia vady vybavujeme najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s vami v konkrétnom prípade nedohodne na dlhšej lehote. Ohľadom vybavenia reklamácie, vrátane jej spôsobu, vás budeme v tejto lehote informovať.

6.8. Pokiaľ zvolíte právo, ktoré vám nemôže byť z objektívnych dôvodov priznané (najmä pri neodstrániteľných vadách alebo v prípade výmeny tovaru, ktorá nie je možná), budeme vás bezodkladne kontaktovať. V takom prípade môžete zvoliť iné právo v súlade s týmto reklamačným poriadkom.

6.9. Po vybavení reklamácie vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

6.10. V súlade s občianskym zákonníkom máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Náklady vynaložené pri reklamácii tovaru zo zahraničia (vrátane napr. cla a obdobných poplatkov) v prípade tovaru zakúpeného v Českej republike nepovažujeme za účelne vynaložené náklady. Vezmite na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je potrebné vytknúť vadu.

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 08.03.2024.

 

Reklamačný poriadok pre podnikateľov a právnické osoby

Tento Reklamačný poriadok pre podnikateľov a právnické osoby (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného podnikateľom či právnickou osobou prostredníctvom on-line obchodu Gold Hair od našej spoločnosti:

Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava

IČO: 04799241

IČ DPH: SK4120219103                                

zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 65202

adresa pre doručovanie: Gold Hair s.r.o., so sídlom

Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava

telefónne číslo: +420 734 127 332

kontaktný e-mail: info@goldhair.cz

 

1. Zodpovednosť predávajúceho za chyby

1.1. Predávajúci zodpovedá za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí najmä:

  • zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj akosti, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
  • je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým sme súhlasili;
  • je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu.

Ďalej odpovedáme, že tovar vedľa dohodnutých vlastností:

  • je vhodný na účel, na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa, aj s ohľadom na práva tretích osôb, právne predpisy, technické normy alebo kódexy správania daného odvetvia, ak nie sú technické normy;
  • množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam vecí toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, a to aj s ohľadom na naše verejné vyhlásenia, najmä reklamou alebo označením;
  • je dodaný s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať;
  • zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorky alebo predlohe, ktoré sme vám poskytli pred uzavretím zmluvy.

Predávajúci neposkytuje žiadnu záruku za akosť a ustanovenie § 2113 Občianskeho zákonníka sa neuplatní, ak nebude individuálne dohodnuté inak.

1.2. Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach.

1.3. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.

1.4. Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.

1.5. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.

2. Práva kupujúceho z chybného plnenia

2.1. Práva kupujúceho z chybného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117.

2.2. Pokiaľ je vada tovaru podstatným porušením zmluvy, patria kupujúcemu tieto práva z vadného plnenia:

a) odstránenie vady dodaním novej veci bez vady;

b) odstránenie vady opravou veci;

c) primeraná zľava z kúpnej ceny; alebo

d) odstúpenie od zmluvy.

2.3. Pokiaľ je vada tovaru nepodstatným porušením zmluvy, môže kupujúci požadovať:

a) odstránenie vady; alebo

b) primeranú zľavu z kúpnej ceny.

2.4. O zvolenom spôsobe riešenia reklamácie je kupujúci povinný informovať predávajúceho pri oznámení vady, inak o ňom rozhodne predávajúci. Vykonanú voľbu je možné meniť iba po dohode s predávajúcim.

Pokiaľ kupujúci považuje vadu za podstatné porušenie zmluvy, je povinný to predávajúcemu doložiť.

Kupujúci berie na vedomie, že pokiaľ neuplatní svoje právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, je predávajúci oprávnený dodať mu chýbajúci tovar alebo odstrániť právnu vadu (najmä dodať chýbajúce dokumenty).

2.5. Výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy nemožno požadovať v prípade, že kupujúci nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom ju obdržal. To neplatí v prípade, že:

a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;

b) kupujúci použil vec ešte pred objavením vady;

c) kupujúci nespôsobil nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave konaním alebo opomenutím; alebo

d) kupujúci vec predal ešte pred objavením vady, alebo pozmenil vec pri obvyklom použití; ak sa tak stalo len sčasti, vráti kupujúci predávajúcemu, čo ešte vrátiť môže, a dá mu náhradu do výšky, v ktorej mal z použitia veci prospech.

3. Nemožnosť uplatnenia práv z vadného plnenia

3.1. Práva z vadného plnenia kupujúcemu nepatria, pokiaľ o vade pred prevzatím veci vedel alebo vadu sám spôsobil.

3.2. Nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:

  • opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním - – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, strate pôvodného lesku a farby;
  • vady použitej veci zodpovedajúcej miere používania alebo opotrebenia, ktoré tovar mal v okamihu, keď ho kupujúci prevzal;
  • veci predávané za nižšiu cenu – iba vo vzťahu k vade, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná; alebo
  • ak to vyplýva z povahy veci.

3.3. V prípade nákupu vlasov nemožno práva z chybného plnenia uplatniť, pokiaľ:

  • sú vlasy zo strany kupujúceho chemicky upravené (farbené, melírované či inak chemicky upravované), odstrihnuté či inak technologicky upravené;
  • došlo pôsobením rôznych vonkajších javov (napr. umývaním, česaním, žehlením a pod.) k zmene pôvodného tvaru alebo farby vlasov;
  • kupujúci použil nesprávny postup pri údržbe vlasov, ktorý je v rozpore s nami odporúčanou starostlivosťou;
  • došlo k poškodeniu vlasov neodbornou manipuláciou alebo úpravou vlasov treťou stranou;
  • nie je vlasom venovaná náležitá starostlivosť a tým dochádza k bežnému vysušovaniu;
  • dochádza k vypadávaniu a vyčesávaniu vlasov zo spojov (vplyvom nevhodnej aplikácie).

Kupujúci berie na vedomie, že u blond odtieňov (60, 163 a platina) je možné rýchlejšie opotrebenie – predovšetkým vysušenie vlasov a rozstrapkanie končekov, ktoré nemôže byť predmetom reklamácie. Práva z vadného plnenia taktiež nemožno uplatniť v prípade poškodenia spojov vlasov z dôvodu používania silver šampónov.

4. Zvláštne ustanovenia o zodpovednosti za vadu vlasov:

Pokiaľ ste zakúpili vlasy, uplatnia sa prednostne tieto ustanovenia:

4.1. Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.

4.2. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.

4.3. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.

4.4. Nároky zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, strate pôvodného lesku a farby.

4.5. O vadu tovaru - vlasov sa nejedná najmä v prípade, že:

  • sú vlasy zo strany kupujúceho chemicky upravené (farbené, melírované či inak chemicky upravované), odstrihnuté či inak technologicky upravené;
  • došlo pôsobením rôznych vonkajších javov (napr. umývaním, česaním, žehlením a pod.) k zmene pôvodného tvaru alebo farby vlasov;
  • kupujúci použil nesprávny postup pri údržbe vlasov, ktorý je v rozpore s nami odporúčanou starostlivosťou;
  • došlo k poškodeniu vlasov neodbornou manipuláciou alebo úpravou vlasov treťou stranou;
  • nie je vlasom venovaná náležitá starostlivosť a tým dochádza k bežnému vysušovaniu;
  • dochádza k vypadávaniu a vyčesávaniu vlasov zo spojov (vplyvom nevhodnej aplikácie).

Kupujúci berie na vedomie, že u blond odtieňov (60, 163 a platina) je možné rýchlejšie opotrebenie – predovšetkým vysušenie vadného plnenia taktiež nemožno uplatniť v prípade poškodenia spojov vlasov z dôvodu používania silver šampónov.

5. Postup pri reklamácii

5.1. Kupujúci je povinný reklamáciu u predávajúceho uplatniť bez zbytočného odkladu od zistenia vady. Na prijímanie reklamovaného tovaru je určená kontaktná adresa predávajúceho.

5.2. Reklamáciu u nás môže uplatniť iba kupujúci, nie tretia osoba, ktorá u kupujúceho tovaru následne zakúpila.

5.3. Záväzný postup pri reklamácii:

  • pre rýchlejšie vybavenie môže kupujúci o reklamácii vopred informovať predávajúceho telefonicky, e-mailom alebo písomne;
  • kupujúci je povinný informovať predávajúceho o tom, aké právo z vadného plnenia si zvolil, opísať závadu a/alebo opísať, ako sa prejavuje;
  • reklamovaný tovar doručí kupujúci predávajúcemu (inak ako na dobierku, ktorú predávajúci nepreberá), pričom pri zasielaní je kupujúci povinný zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu;
  • kupujúci k tovaru priloží doklad o zakúpení tovaru či daňový doklad – faktúru, ak bola vystavená, alebo iný dokument preukazujúci kúpu tovaru.

5.4. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy bol predávajúcemu doručený reklamovaný tovar.

5.5. V súlade s občianskym zákonníkom má kupujúci právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Náklady vynaložené pri reklamácii tovaru zo zahraničia (vrátane napr. cla a obdobných poplatkov) v prípade tovaru zakúpeného v Českej republike nepovažujeme za účelne vynaložené náklady. Kupujúci berie na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musí uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je potrebné vytknúť vadu.

 

Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 08.03.2024.

Povoliť cookies na goldhair.sk?

Na goldhair.sk používame súbory cookies, ktoré nám umožňujú personalizáciu obsahu, zobrazovanie relevantných reklám a poskytovanie bezpečnejšieho zážitku. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.
Ochrana osobných údajov | Obchodné podmienky

Podrobné nastavenie súborov Cookies

Niektoré súbory cookies sú nevyhnutné na používanie našich služieb. Tieto súbory cookies vám napríklad umožňujú bezpečné prihlásenie, prehliadanie našich stránok, umožňujú vám pridávať položky do košíka, dokončiť nákup, pomáhajú nám udržovať váš účet v bezpečí a predchádzať podvodom.

Ak chcete pokračovať na goldhair.sk, skontrolujte dostupné možnosti nastavenia súborov cookies a pred prijatím nižšie vykonajte ľubovoľné voliteľné voľby s ktorými súhlasíte.

Aké nastavenia súborov cookies môžem ovládať?

Svoj súhlas môžeš kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.