Stiahnuť reklamačný protokol Stiahnuť reklamačný protokol
Reklamovaný tovar môžete BEZPLATNE zaslať späť prostredníctvom ktoréhokoľvek výdajného miesta PACKETA. Postup je veľmi jednoduchý:
Poprípade zásielku zašlite na adresu:
Gold Hair s.r.o.
Karasova 1130/23
709 00 Ostrava
Česká republika
Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov
Tento Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného spotrebiteľom prostredníctvom on-line obchodu Gold Hair od našej spoločnosti:
Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
IČO: 04799241
IČ DPH: SK4120219103
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 65202
adresa pre doručovanie: Gold Hair s.r.o., so sídlom
Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
telefónne číslo: +420 734 127 332
kontaktný e-mail: info@goldhair.cz
1.1. Ako predávajúci zodpovedáme za to, aby vám bol dodaný ten tovar, ktorý ste si objednali, a že tovar pri prevzatí nemá chyby. To znamená , že tovar pri prevzatí najmä:
Ďalej zodpovedáme za to, že sa tieto chyby nevyskytnú v záručnej dobe. V rámci záručnej doby tiež zodpovedáme za strapatenie vlasov. Nad rámec zákonnej záručnej doby pre spotrebiteľa neposkytujeme žiadnu záruku a akosť.
1.2. Za chybu tovaru nemožno považovať rozdielny odtieň farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie. Pokiaľ tovar nezodpovedá vašej predstave, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 6 Všeobecných obchodných podmienok pre spotrebiteľa.
2.1. V prípade nepoužitého spotrebného tovaru činí záručná doba 2 roky od prevzatia tovaru, pokiaľ nie je na webovom rozhraní, v dokumentoch priložených k tovaru alebo v reklame stanovená dlhšia záručná doba.
2.2. Pokiaľ je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, poprípade je u veci podliehajúcej rýchlej skaze uvedená doba, po ktorú možno vec použiť, trvá záručná doba do uvedeného dátumu. Vezmite na vedomie, že vlasy majú obmedzenú životnosť vyplývajúcu z jej povahy.
2.3. Zároveň vás upozorňujeme, že zachovanie obvyklých vlastností po dobu životnosti jednotlivých produktov je závislé na dodržiavaní odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorá je dostupná na webovom rozhraní.
2.4. V prípade, že vám bude tovar vymenený či opravený, na nový tovar, resp. vymenené súčiastky a náhradné diely nebeží nová záručná doba. Záručná doba sa však v takom prípade predlžuje o dobu, po ktorú ste nemohli kvôli chybe tovar používať, tzn. najmä o dobu, počas ktorej je tovar v oprave.
3.1. Vaše práva z chybného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117, a taktiež § 2165 až 2174.
3.2. V súlade s vyššie uvedenými ustanoveniami vám prináležia niektoré z nasledujúcich práv (jednotlivé práva však nie je možné kombinovať):
a) Zľava z kúpnej ceny
Pokiaľ pri prevzatí tovaru existovala na tovare vada alebo sa vada vyskytla v záručnej dobe, môžete požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny, pokiaľ:
Primeraná zľava sa určí ako rozdiel medzi hodnotou veci bez vady a chybnej veci, ktorú kupujúci obdržal.
b) Výmena tovaru
Výmenu tovaru v dôsledku existencie vady pri prevzatí tovaru môžete požadovať vždy, pokiaľ je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s opravou veci neprimerane nákladný; to sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, a to, či môže byť vada odstránená opravou bez značných ťažkostí pre kupujúceho.
c) Oprava veci
Pokiaľ je možné tovar opraviť, náleží vám právo na bezplatné odstránenie chyby. Pokiaľ sa v priebehu reklamačného konania ukáže, že nie sme schopní tovar opraviť, budeme vás neodkladne informovať a môžete zvoliť iný tu uvedený spôsob vybavenia reklamácie.
d) Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)
Vrátenie peňazí môžete požadovať iba za predpokladu, že:
Právo na odstúpenie od zmluvy vám neprislúcha, ak je vada tovaru nevýznamná.
3.3. Podmienkou pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy) je, že vrátite vec v tom stave, v akom ste ju obdržali. Výnimkou sú prípady, kedy:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia chyby veci;
b) ste použili vec ešte pred objavením chyby;
c) ste nespôsobili nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave svojím jednaním alebo opomenutím;
d) ste vec predali ešte pred objavením chyby, spotrebovali ju, alebo pozmenili vec pri obvyklom použití; pokiaľ sa tak stalo len sčasti, vrátite nám, čo ešte vrátiť môžete, a dáte nám náhradu vo výške, v ktorej ste mali z použitia veci prospech.
4.1. Práva z chybného plnenia vám nenáležia, pokiaľ:
4.2. Záruka a nároky zo zodpovednosti za chyby sa ďalej nevzťahujú na:
Pokiaľ ste zakúpili vlasy, uplatnia sa prednostne tieto ustanovenia:
5.1. V prípade zakúpenia vlasov sa naša záručná doba vzťahuje aj na rozstrapatené vlasov. Pokiaľ u vás dochádza k rozstrapateniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.
5.2. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.
5.3. Pokiaľ je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, poprípade je u veci podliehajúcej rýchlej skaze uvedená doba, počas ktorej je možné vec použiť, trvá záručná doba do takého dátumu. Vezmite na vedomie, že vlasy majú obmedzenú životnosť vyplývajúcu z ich povahy.
5.4. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy držať.
5.5. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, strate pôvodného lesku a farby.
5.6. O vadu tovaru - vlasov sa nejedná najmä v prípade, že:
6.1. Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu (vadu tovaru) u predávajúceho bez zbytočného odkladu po zistení vady. Po uplatnení reklamácie je kupujúci povinný chybný tovar predávajúcemu obratom zaslať alebo osobne doručiť; tým sa rozumie, že kupujúci musí chybný tovar odoslať či osobne doručiť predávajúcemu v lehote niekoľkých dní (najlepšie do 7 dní).
6.2. Reklamácie prijímame v našom sídle.
Pokiaľ máte záujem o opravu veci, a v potvrdení o trvaní práv z chybného plnenia (záručnom liste) je uvedená osoba určená k oprave, ste povinní uplatniť reklamáciu u tejto osoby. Túto povinnosť máte iba v prípade, že sa táto osoba nachádza na rovnakom mieste ako my alebo na mieste k vám bližšom.
6.3. Odporúčaný postup pri reklamácii:
Nesplnenie niektorého z vyššie uvedených krokov alebo nepredložením ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.
6.4. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt chyby a uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby predanej veci.
6.5. Pri uplatnení reklamácie vám vydáme písomné potvrdenie, ktoré obsahuje dátum uplatnenia reklamácie, čo je obsahom reklamácie, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete a taktiež vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.
6.6. Reklamácie vrátane odstránenia vady vybavujeme najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s vami v konkrétnom prípade nedohodne na dlhšej lehote. Ohľadom vybavenia reklamácie, vrátane jej spôsobu, vás budeme v tejto lehote informovať.
6.7. Pokiaľ zvolíte právo, ktoré vám nemôže byť z objektívnych dôvodov priznané (najmä pri neodstrániteľných vadách alebo v prípade výmeny tovaru, ktorá nie je možná), budeme vás bezodkladne kontaktovať. V takom prípade môžete zvoliť iné právo v súlade s týmto reklamačným poriadkom.
6.8. Po vybavení reklamácie vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
6.9. V súlade s občianskym zákonníkom máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Vezmite na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je treba vytknúť chybu.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 06.01.2023.
Reklamačný poriadok pre podnikateľov a právnické osoby
Tento Reklamačný poriadok pre podnikateľov a právnické osoby (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného podnikateľom či právnickou osobou prostredníctvom on-line obchodu Gold Hair od našej spoločnosti:
Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
IČO: 04799241
IČ DPH: SK4120219103
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 65202
adresa pre doručovanie: Gold Hair s.r.o., so sídlom
Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
telefónne číslo: +420 734 127 332
kontaktný e-mail: info@goldhair.cz
1. Zodpovednosť predávajúceho za chyby
1.1. Predávajúci zodpovedá za to, že tovar pri prevzatí nemá chyby. To znamená , že tovar pri prevzatí najmä:
Ďalej zodpovedáme, že tovar popri dohodnutých vlastnostiach:
Predávajúci neposkytuje žiadnu záruku na akosť a ustanovenia § 2113 občianskeho zákonníka sa neuplatnia, pokiaľ individuálne nebude dohodnuté inak.
1.2. Pokiaľ u vás dochádza k zauzleniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.
1.3. Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.
1.4. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame dodržiavať naše inštrukcie o starostlivosti o predĺžené vlasy.
2. Práva kupujúceho z chybného plnenia
2.1. Práva kupujúceho z chybného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117.
2.2. Pokiaľ je chyba tovaru podstatným porušením zmluvy, prislúchajú kupujúcemu tieto práva z chybného plnenia:
a) odstránením chyby dodaním novej veci bez chyby;
b) odstránenie chyby opravou veci;
c) primeraná zľava z kúpnej ceny; alebo
d) odstúpenie od zmluvy.
2.3. Pokiaľ je chyba tovaru nepodstatným porušením zmluvy, môže kupujúci požadovať:
a) odstránenie chyby; alebo
b) primeranú zľavu z kúpnej ceny.
2.4. O zvolenom spôsobe riešenia reklamácie je kupujúci povinný informovať predávajúceho pri oznámení chyby, inak o ňom rozhodne predávajúci. Prevedenú voľbu je možné meniť iba po dohode s predávajúcim.
Pokiaľ kupujúci považuje chybu za podstatné porušenie zmluvy, je povinný to predávajúcemu doložiť.
Kupujúci berie na vedomie, že pokiaľ neuplatní dvoje právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, je predávajúci oprávnený dodať mu chýbajúci tovar alebo odstrániť právnu chybu (najmä dodať chýbajúce dokumenty).
2.5. Výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy nemožno požadovať v prípade, že kupujúci nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom ju obdržal. To neplatí v prípade, že:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia chyby veci;
b) kupujúci použil vec ešte pred objavením chyby;
c) kupujúci nespôsobil nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave jednania alebo opomenutím; alebo
d) kupujúci vec predal ešte pred objavením chyby, alebo pozmenil vec pri obvyklom užívaní; pokiaľ sa tak stalo len sčasti, vráti kupujúci predávajúcemu, čo ešte vrátiť môže a dá mu náhradu do výšky, v ktorej mal z použitia veci prospech.
3. Nemožnosť uplatnenia práv z chybného plnenia
3.1. Práva z chybného plnenia kupujúcemu nenáležia, pokiaľ o chybe pri prevzatí vedel alebo chybu sám spôsobil.
3.2. Nároky zo zodpovednosti za chyby sa ďalej nevzťahujú na:
3.3. V prípade nákupu vlasov nemožno práva z chybného plnenia uplatniť, pokiaľ:
Kupujúci berie na vedomie, že u blond odtieňov (60, 163 a platina) je možné rýchlejšie opotrebovanie – predovšetkým vysušenie vlasov a rozstrapkanie končekov, ktoré nemôže byť predmetom reklamácie. Práva z chybného plnenia taktiež nemožno uplatniť v prípade poškodenia spojov vlasov z dôvodu používania šampónov potláčajúcich žlté tóny.
4. Zvláštne ustanovenia o zodpovednosti za vadu vlasov:
Pokiaľ ste zakúpili vlasy, uplatnia sa prednostne tieto ustanovenia:
4.1. Pokiaľ u vás dochádza k zauzleniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.
4.2. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.
4.3. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame dodržiavať naše inštrukcie o starostlivosti o predĺžené vlasy.
4.4. Nároky zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, strate pôvodného lesku a farby.
4.5. O vadu tovaru - vlasov sa nejedná najmä v prípade, že:
Kupujúci berie na vedomie, že u blond odtieňov (60, 163 a platina) je možné rýchlejšie opotrebovanie – predovšetkým vysušenie vlasov a rozstrapkanie končekov, ktoré nemôže byť predmetom reklamácie. Práva z chybného plnenia taktiež nemožno uplatniť v prípade poškodenia spojov vlasov z dôvodu používania šampónov potláčajúcich žlté tóny
5. Postup pri reklamácii
5.1. Kupujúci je povinný reklamáciu u predávajúceho uplatniť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby. Pre prijímanie reklamovaného tovaru je určená kontaktná adresa predávajúceho.
5.2. Záväzný postup pri reklamácii:
5.3 Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy bol predávajúcemu doručený reklamovaný tovar.
5.4. V súlade s občianskym zákonníkom má kupujúci právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Kupujúci berie na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musí uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je treba vytknúť chybu.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 23.01.2023.